Ljuvliga varelser

Jag är 38 år, har tre barn vilka jag har burit och fött inom en tidsperiod av 6,5 år.
Sönerna sköter sig själv i mångt och mycket och dottern börjar mer och mer köra sitt eget race.
Vi börjar se en ände på småbarnstiden och enligt alla kloka så är det nu man börjar få lite mer tid för sig själv.
Kroppen har, så gott det nu går efter tre barn, börjat återhämta sig och med större barn finns utrymme för mer "egentid".
Det låter väl underbart?

Men oj, vad det svider och kniper och trånar i mammahjärtat när jag träffar bebisar.....

Kommentarer
Postat av: Mirris

Men, inte förstod jag väl att det var du som hade skrivit! Förrän nu. Vad kul att du har en blogg, och bra är den.

2009-04-02 @ 00:33:54
URL: http://hullujenhuone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0