Färdigpausat

Tack för alla era kommentarer - de värmde :-).

Kort uppdatering!
Mor och far har åkt hem till sitt, en veckas semester har dundrat förbi i 190 knyck och nu är man åter bojad vid sin arbetsplats. Ett tag i alla fall.

Vad har då hänt i mitt liv sedan sist?
Massor givetvis, och det mesta är väl på ett eller annat sätt förknippat med huset.
Badrummet är i alla fall klart och snart även köket och hallen. Tomten är röjd och slyet bortforslat (nästan ett fullt lastbilsflak....) och jag har så smått börjat komma i ordning. Dock bor jag ännu inte där men om allt går som det ska flyttar jag in under den här veckan. Det finns givetvis massor kvar att göra ännu (typ resten av alla rum...) men det är sådant som går att ta när jag väl är på plats.

Nu ska jag bara komma underfund med hur man laddar ner bilder från mobilen - återkommer med lite foton!


Kommentarer
Postat av: Cina

Välkommen tillbaka! Du är efterlängtad! Såklart huset är centralt i ditt liv just nu! Hoppas du mår bra! Det är stora kliv du tar!!!! Varmaste kramen!

2009-07-14 @ 18:41:19
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0