Helvetesmornarna....

Jag tillhör den skara av människor (tror nog att vi är i majoritet) som inte hoppar upp ur sängen med ett glatt leende och fylld av energi när klockan ringer okristligt tidigt. Tvärtom är min första tanke i regel "Oh nej, inte redan" och sedan tar det oftast någonstans mellan 2-2,5 timmar innan jag har vaknat till helt och hållet. Ovanpå allt detta lider jag dessutom av ett sjuhelvetes morgonhumör (fråga min stackars make....), så det vill till att allt flyter på som det ska.

Sedan i måndags är vår yngsta inskolad och klar för dagis vilket innebär att jag har två barn som ska lämnas på dagis (olika avdelningar) och en som ska till 6-års. Man vet att man lever....

....och tänk då hur det är för någon av familjerna i TV 4:s Familjen Annorlunda? Jag är full av beundran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0