Jahaja...

Så var man i gång då och meningen är ju då att alla vitsiga, kloka, tänkvärda och galna inlägg som jag hitintills bara "skrivit" i mitt huvud skall nedtecknas här. Just nu är det dock mest bara tvärtomt i huvudet märkligt hur hjärnan fungerar....

Nå, jag kan väl helt sonika börja med en kort intervju med mig själv:

Kön: Kvinna
Ålder: 38
Status: Gift sedan -97
Barn: Tre förunderliga, fantastiska, underbara, roliga, charmiga, envisa varelser som jag har burit under mitt hjärta :-).
Boende: På landet utanför "stan" i 1,5 -plansvilla tillsammans med maken, barnen och mina tre hundar.
Arbete: Ja. Kan tyvärr inte säga att jag "lever min dröm", men jag gillar att åka till jobbet och kollegorna är toppen. Jag har än så länge inte kommit på vad jag vill bli när jag blir stor, så här lär jag nog bli kvar. Beundrar verkligen människor som brinner för något och väljer att förändra sitt liv. Sådan vill jag också vara!
Varför blogg: Älskar att "greja med ord" (som en klok kvinna jag känner uttryckte så väl) och har genom åren läst en hel del. Gillar därtill att uttrycka mig skriftligen och, här kommer lite skryt, gillar dessutom att läsa det jag själv har skrivit :-). Det som slutligen fick mig att börja var när jag hittade till en blogg tillhörande den kloka kvinnan jag nämnde tidigare och nu är jag alltså här.

Det var det! Nu hoppas jag att det mentala låset har öppnat och inspirationen börjar flöda

Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt att du är igång!!! :o)

Se till att söka upp andra bloggar och kommentera hos dem - det genererar fler läsare till din blogg!!

Måste lägga in dig på favoriter nu, för du har definitivt en läsare i mig!! Kram på dig!

2009-03-29 @ 17:46:02
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0