Glad som en liten lax....

...är jag efter att ha fått en sådan här fin award:



med en sådan här fin motivering:
"Jag vill ge denna vidare till ett nytillskott här i bloggvärlden, Kim Possible. En trebarnsmamma med en härlig personlighet och som har massor av synpunkter kring det som kallas Livet.. Kika gärna in hos henne!! "

Awarden kommer från anjocapi, en kanontrevlig tjej som jag har förmånen att känna IRL och vars blogg inte bara bjuder på tänkvärda ord utan även vackra bilder. Hon är därtill den som peppade mig att börja blogga. Kram på dig!

Den här nomineringen går vidare till en av mina favoritbloggar; The devil wears.
En klok, mogen och stark tjej, märkt av både sjukdom och sorg, som uttrycker sina åsikter på ett lågmält och tänkvärt sätt.
Hennes blogg är väl värt ett besök och man fastnar lätt, vilket jag och många med mig redan har gjort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0