I´m on the road again

Alldeles snart är det dags för mig att sätta mig i Silverpilen och köra dryga 20 mil upp till Ockelbo till lillebror och hans rara flickvän. Någon gång runt 22.30 i kväll anländer min yngsta bror och på torsdag morgon åker vi vidare upp till vårt föräldrahem, där det på fredag är dags att säga hejdå till vår lilla mormor.

Mostrar, morbröder och kusiner sluter också upp och eftersom vi är spridda runt om landet blir det nog en kärt återseende av alla, även om anledningen till att vi träffas inte är den roligaste. Förhoppningsvis får vi till en liten kusinträff på kvällen också, vore roligt att få en uppdatering av allas liv.

I´ll be back...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi väntar och längtar! Kram

2009-05-13 @ 21:10:01
Postat av: syster yster

jag längtar efter att få träffa er mina kära syskon. syns snart och jag hoppas att ni tar det lugnt efter vägarna. puss

2009-05-13 @ 21:39:13
Postat av: Cina

I stora och sorgliga stunder är det än skönare att vara tillsammans!

2009-05-14 @ 08:30:54
URL: http://blogspot.com
Postat av: Anna

Hälsa Ockelbo från mig! Där bor min morfar, kusiner, moster, m.fl.



Har varit där varje sommar sedan jag var liten...



Kram / Anna













2009-05-14 @ 20:43:55
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Pia

Hoppas vistelsen kan rymma glädje också.. Kram!

2009-05-15 @ 11:45:22
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0