???

Yngsta sonen var färdig med nr 2 och ropade på mig för assistans med torkning. Han har ett speciellt sätt att tala om när han är färdig vilket alltid ger mig glädjekviller i magen (trots den inte så angenäma uppgiften man ska ge sig i kast med), varpå jag gick in på toaletten med ett fånigt flin över hela ansiktet.
And then the following konversation took place:

"Vet du raring, jag älskar dig"
"Ja, och jag bajsade bara en bajskorv mamma!"

Eeehhh...?
Han lever sannerligen i sin egen lilla värld just nu :-).


Kommentarer
Postat av: mamma

När jag läser ditt inlägg så kan jag i tankarna se honom sittande på toan, glatt leenede. usch att ni bor så långt borta!

2009-04-09 @ 15:47:33
Postat av: Instruktören

Du har en sjukt ball son, storasyster.

2009-04-16 @ 09:50:32
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0