Sugartooth

Vilken svag varelse jag är.

Vad hjälper det att man är noga med vad man äter till frukost, lunch och middag om man i slutänden hänger sig åt totalt hämningslöst frossande av smågodis?

Men det är ju givetvis inte mitt fel, det är det aldrig. Jag skyller istället på min chef, för det är helt och hållet hans fel. Hur kan man bara få för sig att ge ett MEGASTORT påskägg med 1,7 jävla kilo (jag vägde...) smågodis till en godisjunkey av högsta rang????
Personalvård - yeah right!! Dra ner mig sockerträsket bara....

Men nu har jag inte tid längre, jag har ett påskägg att göra ner. Tjillevipp!


Kommentarer
Postat av: Tant Greta

Själv är jag en riktig GODISRÅTTA, men fick diabetes typ 2 i januari så nu är det slut - och tro det eller ej, det går riktigt bra. Hotellfukostar, jag ääääälskar hotellfukostar.

2009-04-20 @ 21:44:23
URL: http://gretastina.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååååååååååååååååå, vad gott!

Mumsa på du!



Man kan inte vara duktig jämt...



/ Anna

2009-04-20 @ 22:48:40
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0