Hoppsan...

...det blev visst ytterligare en paus :-).
Men nu är jag tillbaka i alla fall och jag hoppas att jag inte har tappat allt för många av er på vägen.

Hur som helst!
Semestern över och jag är tillbaka i den karga verkligheten igen. I natt ska jag sova i mitt nya hus för allra första gången och det kan ju bli hur spännande som helst! Lite spooky också om jag ska vara ärlig....
Ett gäng nya "husljud" som man ska lära sig känna igen, kan tänka mig att det blir lite si och så med sömnen här fram över.

Barnen tillbringar denna vecka (första skola/dagis-veckan!) tillsammans med Världens Bästa Pappa, och jag är övertygad om att de har det alldeles förträffligt. Dottern har tagit gigantiska utvecklingskliv i sommar (SOM hon pratatar!!!), så det ska bli jättekul att höra vad personalen säger.
Vi ska faktiskt träffas redan i kväll jag och mina små :-). Min svägerska har fyllt år, så det har blivit dags för lite försenad uppvaktning.

Ett bröllop har jag hunnit med också, och inte vilket bröllop som helst minsann!
Min allra finaste, raraste kompis A stod brud den 1/8 och det var en riktig höjdarfest! Jag åkte ner för att hjälpa till redan på torsdagen och PUST, som vi slet!! Men roligt som sjutton var det och de var sagolikt vackra på Den Stora Dagen.

Jag vet dessutom en till som har blivit fru och det ska bli så spännande att höra hur det hela avlöpte. :-)

Nähä, nu ska jag hälsa på hos mina favoritbloggare ;-).
Hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: anna

Gott att du är tillbaka igen!

Har saknat dig!

Kram Anna

2009-08-10 @ 22:04:56
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Cina

Härligt att ha dig här igen!

Hoppas att du kan sova bland alla nya "husljud"!

Bröllop är roligt att vara med om, är det dessutom någon nära vän som gifter sig, känns det ju såklart stort.

Varm kram till dig!

2009-08-10 @ 23:15:01
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Lejonkvinnan

Skönt att du är tillbaka igen! Härligt att du har det bra och hoppas att det gick bra att sova i det nya huset.

Kram

2009-08-11 @ 15:25:22
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Pia

Nice att se dig här igen!! Men jag har ju haft lite koll på dig via FB!! ;o)

Hoppas du sover riktigt, riktigt gott!! Kram!

2009-08-11 @ 22:26:45
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Honungspojkens mamma

Hoppas natten gick bra..!



Kram

2009-08-11 @ 22:47:54
URL: http://www.honungspojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0