I survived!

Första natten i huset är avklarad och det hela avlöpte utan problem. Tanken var ju att jag skulle ha sovit där redan natten mellan måndag och tisdag, men saker och ting avlöpte inte riktigt som jag hade tänkt så jag sköt på premiären.

Hursom helst så somnade jag som en stock och med undantag för några korta uppvaknanden så har jag sovit gott hela natten. Ska dock erkänna att det blev liiite för mörkt för mig, så en lampa utanför mitt sovrum (tillika allrummet i källaren) fick lysa hela natten....
Ja, jag vet, vid 38 års ålder borde man ha vuxit i från sådana tramserier :-).

Väl på plats insåg jag ju i alla fall hur mycket det är som ännu inte är klart.
I mitt nya, minimala, badrum finns t.ex. väldigt dåligt med förvaring (av förklarliga skäl) och där skulle jag behöva få till något. Plats finns det ju inte i överflöd, så ovanför toaletten kommer det att bli någon form av skåp. En tanke är att köpa ett fint med dörrar på loppis, slänga på lite färg, såga till det och passa in det där. Det kan nog blir bra tror jag!
Behöver bara bli lite stadd i kassan först....

Kommentarer
Postat av: Pia

Bilder.. jag vill se bilder på huset!! :o)

Kram!!

2009-08-12 @ 20:20:20
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: hemmabloggaren

Tycker du är modig, man hör så mycket nya ljud som man måste hitta en förklaring till dessutom.



Kram.

2009-08-14 @ 10:26:22
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Cina

Inte då! Nattlampa kan man unna sig hela livet! ;)

Loppis är kul, där kan man hitta grejer som ingen annan har, ibland har man då tur och får det superbilligt!

Tack för din fina kommentar hos mig!

Vår resa var lyckad och hamnar i må-bra-skålen!

Varm kram till dig!

2009-08-14 @ 18:45:47
URL: http://cinaslada.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0