Tjoho, snart semester!

6 timmar kvar och sedan är det min tur att vara borta från det här stället i en vecka. Sköööönt!
Kan tänka mig att maken och barnen just för närvarande som bäst håller på att göra sig färdiga för stranden.
Vill också! Men först måste jag nog köpa en ny bikini slog det mig just. Mindre kul.

I går hade jag ett gäng tjejer över på lite ost, kex och vin. Jättetrevligt var det men OJ vad det kändes i morse....
Man kan ju tycka att tre glas vin inte är så farligt en torsdag kväll, men min kropp har bestämt sig för att sådant ska straffa sig. Klockan tre vaknade jag och behövde gå på toaletten och efter det har jag sovit riktigt illa. Kan ju inte påstå att jag är världens piggaste i dag direkt...
Tänk förr i tiden, i min ungdoms glada dagar, då man festade en fredag, sov länge på lördag och efter att ha vaknat och fått i sig lite frukost var det dags att börja förbereda kvällens utgång. Inga som helst problem!
Numera räcker det med två glas vin och en sen kväll för att jag ska känna mig bakfull en hel dag.
Nåväl. Det är väl bara att gilla läget antar jag.

Kommentarer
Postat av: Maken

Well, du må vara bakfull och trött men så länge du är så snygg som imorse är det inget att bekymra sig över.



Vi välkomnar dig hem ikväll och då ÄR det fakiskt semester. Pretty amazing...



Nä, nu ska vi bada ;-)

2009-07-17 @ 13:39:40
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

härligt hoppas du får en bra semester!

2009-07-17 @ 14:18:00
URL: http://babymamadrama.blogg.se/
Postat av: anna

Filmen var en "helt ofarlig" barnfilm :Madagaskar 2, men den har sina komiska inslag även för vuxna, jag lovar!

En del av humorn är (som så ofta) mer för vuxna än för barn...

2009-07-17 @ 16:18:46
URL: http://annabackhouse.blogg.se/
Postat av: Cina

Ja, och INTE blir man piggare med åren, möjligtvis mer morgonpigg sägs det. Men näe, är väl inte TILLRÄCKLIGT gammal för det än då. Lite skönt. Hoppas du får en härlig, välbehövlig semester! Med sol, värme och bad. Kram!

2009-07-19 @ 20:28:19
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Cina

Hoppas du har en bra semester!

2009-07-22 @ 12:42:15
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: Pia

Ja, förr kunde man på midsommar och nyår festa bägge dagarna utan problem.. Det är liksom inte schysst hur dålig man kan bli numera!! ;o)

I´m back!!! :o)

2009-07-22 @ 12:44:31
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0