Vilken man....

I kväll är det dags för ännu ett avsnitt av favvoserien Medium. Jag följer den av många orsaker men en av huvudanledningarna är faktiskt Allisons man Joe...... Mmmmmmmm. Han kanske inte är den vackraste eller sexigaste mannen, men oj, vilken make! En hårt prövad sådan skulle jag vilja säga. :-). Jag gillar samspelet mellan dem och hur han tacklar alla märkliga situationer som uppkommer när man lever i ett hushåll befolkad av kvinnofolk med mer eller mindre märkliga förmågor.

Kan man beställa en egen Joe?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag håller med! Han är en bra make. Men jag tycker nog att han borde vara snabbare att lita på hennes drömmar, inte ifrågasätta så mycket. Han vet ju att hon får rätt.

Visst har lillflickan ett lustigt utseende?

2009-04-13 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0