Ja, inte kan jag ju...

...skryta med den enorma mängden inlägg jag spottar ur mig direkt.
Jag har fortfarande ingen dator hemma och då blir det liksom inte av att skriva något. Det är ju på kvällarna man kan summera dagen och har man då inget att skriva ner allt på så blir det heller inte av dagen efter.
Vi får väl se hur länge till jag står ut.
Det står en stationär härk hos maken som jag ju visserligen kan ta hem, men det innebär också att jag måste skaffa fast telefon och just nu har jag ingen lust med det.

Helgen har i allafall ägnats åt att bygga en hundgård och OJOJOJ vad bra det blev! Inte visste jag att jag och maken var sådana hundgårdsvirtuoser! Inte blev vi osams heller och med tanke på att det var mygg, lerigt och därtill regn så är bara det en bedrift i sig.
Lite pyssel är det kvar fortfarande, vilket betyder att hundarna får vänta ett tag till med att flytta hem. De har det bra där de är, så det är ju heller ingen panik, men de är ju mina så givetvis känns det bra att de kommer snart.

Denna vecka är jag barnlös vilket innebär att jag jobbar hästvecka.
7-18 mån-tors och 7-17 fredag......
Det är inte kul men så himla värt det eftersom jag jobbar korta dagar (8-15.30 mån, 8-14.30 tis-fre) mina barnveckor.

Usch, vilket urbota tråkigt nonsensinlägg det här blev. Ska försöka bättra mig.
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Eftersom du börjar så tidigt de barnfria veckorna så kan du ju skriva dina inlägg på morgonen. Då har du väl ganska lugnt på jobbet.

2009-09-07 @ 16:43:49
Postat av: Kim P

Mamma:

Det var ju det där med att...:

"Det är ju på kvällarna man kan summera dagen och har man då inget att skriva ner allt på så blir det heller inte av dagen efter."

Kramar!

2009-09-07 @ 16:53:29
Postat av: Paulina

Härligt att hundgårdsbygget blev bra! Jag saknar dina inlägg litegrann faktiskt men jag vet hur det känns. Kramkramkram!

2009-09-09 @ 08:43:02
URL: http://yrettt.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Det är skönt att se hur du har det, för det är lite tomt utan dina inlägg :-)



Kram

2009-09-09 @ 09:36:37
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Cina

Att bygga något ihop med maken under sådana förhållanden tycker jag helt klart är en bedrift! Och något att ha med i bagaget!

Låter ju jättebra att du kan pussla så med tiderna!

Du skriver det du skriver! Allt har sin tid!



Om "Låt den rätte komma in" kan jag säga att nja, kanske tyckte jag om den. Kanske tyckte jag om den inte. Vissa delar. Det är helt klart en läsvärd, annorlunda bok men inte min favorit. Än. Känner att det är en bok jag går och lurar lite på.

Å andra sidan har jag precis sett "Män som hatar kvinnor" och tyckte att det var en dålig film. Nu blir det väl "blogg-bävning"...... Jag kanske helt enkelt inte är på humör för nya, svenska grepp?

Ha det gott tills vi hörs igen!

Varm kram

2009-09-09 @ 11:38:02
URL: http://cinaslada.blogspot.com/
Postat av: anne

Tung vecka, men det är ju toppen att kunna anpassa arbetstiden så där efter behov! :)

2009-09-20 @ 21:26:50
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0